24 Σεπ 2009

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ...

Όλα αλλάζουν και όλα είναι πιο όμορφα...

Ο ήχος και η μυρωδιά από τα πρωτοβρόχια.
Η ψυχρούλα που έρχεται μόλις ο ήλιος πέφτει και σε κάνει να αναζητάς στη ντουλάπα σου ένα ζεστό ζακετάκι.
Τα γέλια των παιδιών νωρίς το πρωί καθώς πηγαίνουν σχολείο.
Οι δουλειές του σπιτιού που πλέον γίνονται πιο εύκολα χωρίς τη ζέστη να σε καταβάλει.
Τα κίτρινα φύλλα που στον πρώτο αέρα χορεύουν και πέφτουν απαλά στο έδαφος.
Τα φθινοπωρινά άνθη.
Οι πρωινές βόλτες στον πεζόδρομο με τη δροσούλα.

Χτες ήταν τόσο όμορφη η βόλτα μου με τις μικρές, τόσο γλυκιά η πόλη το Σεπτέμβρη που είχα την αίσθηση ότι θα ανοίξω τα χέρια μου και θα την αγκαλιάσω. Έτσι, με τα δεντρακια της που χάνουν σιγα σιγα τα φυλλα τους, με τα παιδιά στην πλατεία, τον κόσμο που περπατούσε στην αγορά...
Γράφω αυτά και η μελωδία που έρχεται από το αγαπημένο μου Whisperings Radio δένει απόλυτα με όλα αυτά που έχω στο μυαλο μου...
http://www.youtube.com/watch?v=s2XzoA94Zws

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου